Případová studie: Jak jsme pomohli Master Burgeru zvednout online prodeje !
- Jaroslav Beran
- 11. 7.
- Minut čtení: 3
Na začátku letošního roku se nám ozval Master Burger. Hledali někoho, kdo by jim pomohl se správou sociálních sítí a celkovou online komunikací. Zaujala je naše práce, ale zároveň měli obavy – doposud jim příspěvky na Instagram a Facebook spravovala slečna na mateřské. Fungovalo to… aspoň nějak. Hlavní výhodou byla cena. A teď měli dát víc než dvojnásobek za něco, co se na první pohled tvářilo podobně.
Říkali jsme si – jasně, vždyť tohle známe. Stejně jako když někdo porovnává iPhone s levným mobilem. Ano, oba telefonují. Ale to je asi tak všechno. Na rovinu jsme si s nimi sedli, vysvětlili rozdíly, ukázali přístup a nabídli možnost spolupráce na zkoušku – klidně jen na měsíc.
Souhlasili.
Kdo je Master Burger? Master Burger je síť tří stánků s opravdu poctivými burgery – najdete je v Praze, Jihlavě a Trutnově. Fungují převážně jako street food – lidé si je objednávají přímo u stánků, nebo přes platformu Foodora. Nedávno ale spustili i vlastní aplikaci, kde si zákazník může objednat jídlo rovnou domů – bez poplatků třetím stranám. A právě tu jsme měli pomoci dostat mezi lidi. Co jsme dělali: Naším cílem bylo dvoufázové: 1. tvořit kvalitní a originální obsah 2. podpořit prodej přes e-shop pomocí výkonnostních kampaní na Instagramu a Facebooku. Nejdřív jsme navrhli vizuální koncept. Chtěli jsme, aby jejich komunikace byla hravá, zapamatovatelná, ale přitom pořád o jídle. Třeba video, kde se burger skládá vrstvu po vrstvě jako kouzlem – tohle lidi baví a zastaví se u toho. Fotky jsme střídali – někdy víc emoce a chuť, jindy spíš informativní grafika. Důležité bylo, že každý příspěvek měl svou drobnou propagaci – protože spoléhat se na organický dosah dnes znamená, že to skoro nikdo neuvidí. A tím by celá práce přišla vniveč. Zpětná vazba od sledujících byla skvělá. Burgery lákaly, lidé komentovali, sdíleli a postupně začali klikat i na odkaz do aplikace.
Kde to začalo vydělávat: A teď ta nejdůležitější část – prodeje. Klient původně tvrdil, že má aktivní kampaň. Když jsme se na ni ale podívali, zjistili jsme, že byla nastavená jen na prokliky na web – bez remarketingu, bez konverzního cílení. Jinými slovy: potenciální zákazník se možná podíval, ale nic ho nepřivedl až ke košíku a nákupu.
Nastavili jsme proto novou kampaň – tentokrát čistě na výkon. A hned v prvním měsíci jsme dosáhli průměrné ceny za nákup 24 korun. Celkem se za první měsíc uskutečnilo 282 objednávek a vydělalo to přes 30 000 Kč. To pro začátek nebylo příliš, protože za kredit Facebooku a Instagramu a za naši práci zaplatil klient přibližně 24 000 Kč (z toho šlo na kredit přibližně 6 000 Kč). Ale důležité bylo, že jsme měli už čísla. Takže klient věděl, že když další měsíc investuje 60 000 Kč (a cca 42 000 Kč půjde na kredit Facebooku a Instagramu). Vydělá mu to přibližně 210 000 Kč. A to už bylo zajímavé! Ale co je na tom nejdůležitější ? Když je někdo objeví a objedná si u nich, tak pak se k nim pravidelně vrací! A my jim k tomu pomáháme tím, že je lákáme chutným obsahem na sociálních sítích. :)
Výsledek: Po prvním měsíci bylo jasno. Klient měl výsledky, aplikace se začala rozjíždět, lidi reagovali na obsah a burger už nebyl jen o stánku na rohu, ale i o pohodlné objednávce z gauče. Dnes spolupracujeme dál. Klient průběžně navyšuje rozpočet na reklamu a spoléhá se na nás nejen při tvorbě obsahu, ale i při vedení online komunikace.Chceš taky vědět, co by udělal rozdíl ve tvém byznysu? Ozvi se. Nebo si to taky zkus na měsíc. Stačí říct. Nebo ti prostě jen poradíme. |
![]() |



Komentáře