top of page
Vyhledat

Případová studie: Jak jsme pomohli Master Burgeru zvednout online prodeje !


Na začátku letošního roku se nám ozval Master Burger. Hledali někoho, kdo by jim pomohl se správou sociálních sítí a celkovou online komunikací.

Zaujala je naše práce, ale zároveň měli obavy – doposud jim příspěvky na Instagram a Facebook spravovala slečna na mateřské. Fungovalo to… aspoň nějak. Hlavní výhodou byla cena. A teď měli dát víc než dvojnásobek za něco, co se na první pohled tvářilo podobně.

 

Říkali jsme si – jasně, vždyť tohle známe. Stejně jako když někdo porovnává iPhone s levným mobilem. Ano, oba telefonují. Ale to je asi tak všechno.

Na rovinu jsme si s nimi sedli, vysvětlili rozdíly, ukázali přístup a nabídli možnost spolupráce na zkoušku – klidně jen na měsíc.

 

Souhlasili.

 

Kdo je Master Burger? Master Burger je síť tří stánků s opravdu poctivými burgery – najdete je v Praze, Jihlavě a Trutnově. Fungují převážně jako street food – lidé si je objednávají přímo u stánků, nebo přes platformu Foodora. Nedávno ale spustili i vlastní aplikaci, kde si zákazník může objednat jídlo rovnou domů – bez poplatků třetím stranám. A právě tu jsme měli pomoci dostat mezi lidi. 

Co jsme dělali: Naším cílem bylo dvoufázové: 1. tvořit kvalitní a originální obsah 2. podpořit prodej přes e-shop pomocí výkonnostních kampaní na Instagramu a Facebooku. Nejdřív jsme navrhli vizuální koncept. Chtěli jsme, aby jejich komunikace byla hravá, zapamatovatelná, ale přitom pořád o jídle. Třeba video, kde se burger skládá vrstvu po vrstvě jako kouzlem – tohle lidi baví a zastaví se u toho. Fotky jsme střídali – někdy víc emoce a chuť, jindy spíš informativní grafika. Důležité bylo, že každý příspěvek měl svou drobnou propagaci – protože spoléhat se na organický dosah dnes znamená, že to skoro nikdo neuvidí. A tím by celá práce přišla vniveč. 

Zpětná vazba od sledujících byla skvělá. Burgery lákaly, lidé komentovali, sdíleli a postupně začali klikat i na odkaz do aplikace.

 

Kde to začalo vydělávat: A teď ta nejdůležitější část – prodeje. Klient původně tvrdil, že má aktivní kampaň. Když jsme se na ni ale podívali, zjistili jsme, že byla nastavená jen na prokliky na web – bez remarketingu, bez konverzního cílení. Jinými slovy: potenciální zákazník se možná podíval, ale nic ho nepřivedl až ke košíku a nákupu.

 

Nastavili jsme proto novou kampaň – tentokrát čistě na výkon. A hned v prvním měsíci jsme dosáhli průměrné ceny za nákup 24 korun. Celkem se za první měsíc uskutečnilo 282 objednávek a vydělalo to přes 30 000 Kč. To pro začátek nebylo příliš, protože za kredit Facebooku a Instagramu a za naši práci zaplatil klient přibližně 24 000 Kč (z toho šlo na kredit přibližně 6 000 Kč).

Ale důležité bylo, že jsme měli už čísla. Takže klient věděl, že když další měsíc investuje 60 000 Kč (a cca 42 000 Kč půjde na kredit Facebooku a Instagramu). Vydělá mu to přibližně 210 000 Kč. A to už bylo zajímavé! Ale co je na tom nejdůležitější ? Když je někdo objeví a objedná si u nich, tak pak se k nim pravidelně vrací! A my jim k tomu pomáháme tím, že je lákáme chutným obsahem na sociálních sítích. :) 

 

Výsledek: Po prvním měsíci bylo jasno. Klient měl výsledky, aplikace se začala rozjíždět, lidi reagovali na obsah a burger už nebyl jen o stánku na rohu, ale

i o pohodlné objednávce z gauče. Dnes spolupracujeme dál. Klient průběžně navyšuje rozpočet na reklamu a spoléhá se na nás nejen při tvorbě obsahu, ale i při vedení online komunikace.Chceš taky vědět, co by udělal rozdíl ve tvém byznysu? Ozvi se. Nebo si to taky zkus na měsíc. Stačí říct. Nebo ti prostě jen poradíme. 

ree


 
 
 

Komentáře


bottom of page